Κατασκευή σελίδας υπό Αργυρίου Μπίρη, ψυχολόγου στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς
Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς Μαγνησίας

Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς Μαγνησίας

Καλώς ήλθατε!

  • Αρχική
  • A presentation of our school in English
  • Νέα
  • Γιατί ειδικό; Γιατί της Αγριάς;
  • Επικοινωνήστε
  • Σύνδεσμοι
  • Erasmus+
    • Erasmus+ KA2
      • Μη τυπική εκπαίδευση για την ανάπτυξη της συμπερίληψης και συγκριτική αξιολόγηση (Erasmus+ 2018-19)
      • Techno-gamers στην τάξη ? Επιτέλους, παιχνίδι στην τάξη!(Erasmus + 2019-20)
        • Υλικά Erasmus+ 2019-21
        • Υλικό διάχυσης Erasmus+
      • STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics – φυσικές επιστήμες, τεχνολογία, μηχανική, τέχνες και μαθηματικά) στην Ειδική Αγωγή
      • Erasmus 2021-23 #30715: Επέκταση και διασφάλιση ποιότητας
    • Erasmus+ KA3 Teachers4Europe
      • Teachers4Europe: Cultivating collaboration in a greenhouse. A greenhouse co-operated by special children, unaccompanied minors and an Arduino platform
  • Αξιολόγηση
    • Εσωτερική αξιολόγηση για το σχολικό έτος 2020-21
    • Προγραμματισμός σχολικού έτους 2021-22
  • Μόνο για μέλη προσωπικού

Αξιολόγηση

Βρείτε εδώ τις αξιολογήσεις, προγραμματισμό και δράσεις, ανά σχολικό έτος. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για οποιαδήποτε παρατήρηση, σχόλιο, πρόταση.

Σχολικό έτος 2020-21

Σχολικό έτος 2021-22

Αναζήτηση

  • Facebook
  • Διεύθυνση ηλ. ταχυδρομίου
Με την υποστήριξη του WordPress
Κατασκευή σελίδας υπό Αργυρίου Μπίρη, ψυχολόγου στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς